Alla inlägg den 6 november 2010

Av Catti - 6 november 2010 21:34

Jahupp, inte ens ett förlåt eller det var inte meningen ELLER någon jävla kass bortförklaring kan man få till vissa personers beteende....

Idag är det lördag den 6:e november, har jag inte fått det som är mitt och en förklaring SAMT en ursäkt till det dåliga beteende som inte bara drabbat mig utan även min familj senast söndag 14:e november så är mitt förslag att ni rensar bort foton och allt som ni har på mig eller någon i min familj!!!

Varför? Jo därför att då har NI visat att ni inte vill vara delaktiga i vår familj längre och då ska det inte finnas någon koppling mellan oss över huvud taget!!!


Men vad ni än gör, kom inte dragandes med de uttjatade bortförklaringarna som ni brukar slänga ur er....

Valet är erat....

Skapa flashcards