Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Livet

Av Catti - 31 oktober 2010 14:12

Livet har sina kurvor och man lär sig vad och vilka man ska gira för...

Idag så har det varit full rulle med bakning, färgning, städning och annat strävande...

Imorgon så ska jag och maken på utvecklingssamtal så då ska Filip vara hos sin goa fadder Lena, den senaste tiden har det varit ganska mycket, speciellt då Filip bröt sitt nyckelben men det stöd och den hjälp vi fick av Lena och hennes familj tog vi oss igenom det, TACK gumman....


I övrigt så är det som det brukar, tänker inte skriva för mycket då vissa fortfarande inte har med allt i våra liv att göra...

Fick ett nytt simkort häromdagen så det blir till att byta så fort mitt "kompis" gått ut, lär bli tomt i kontaktlistan men det är det verkligen värt...


Hade en pratstund men en person igår om att vi letar bostad, visste redan att personen vill att vi flyttar till den orten men det återstår att se, måste ju vara "rätt" bostad också ;-) Får se vad som händer, har ingen brådska direkt...


Nu ska jag ta mig lite mer kaffe, och sedan är det dags att förbereda för middag...

Tjingeling....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catti - 13 mars 2015 08:12

Men ärligt, hur står det (s)till där uppe???? Är de 2 grå i inbördeskrig??? Hota om och om igen med att ta sitt liv, efter vad du gjort så finns det nog folk som vill hjälpa dig. Vet du ens om att du är patetisk? Vet du ens om vad du utsätter din...

Av Catti - 20 februari 2015 16:07

Äntligen så slipper jag dom, jag behöver aldrig mer ha med dom att göra.... TJOOOHHHOOOOO Hon tog och flög till varmare breddgrader och där lär hon trivas för sådan var hon.... Så skönt att slippa patrasket YEEEYYYYYYY I´M A LIVE!!!!!!!! Jag är...

Av Catti - 12 januari 2014 09:55

Varit vaken en stund och hunnit ta med Iza på en promenad, kan inte riktigt bli av med alla tankar. Försöker att inte fundera så mycket och speciellt inte på negativa aspekter men det är svårt... Tänk OM. ifall det är det värsta beskedet? Vill ...

Av Catti - 17 december 2013 06:33

Tja vad ska jag tro, kan jag råka ut för mer tro??? Som det är i dagens läge så har jag: *En bruten stortå *Droppfot *Ischias *Diskbråck i svanken *En kota som strular i ryggen *Benskörhet i ryggen *Karpaltunnelsyndrom i båda handlede...

Av Catti - 8 december 2013 06:19

Jisses vad tiden går fort, det är redan andra advent och jag är vaken sedan några timmar men de andra sover gott    Nu är det inte många dagar kvar till julafton och här är det en liten kille som längtar, längtar både efter själva julafton med allt...

Skapa flashcards