Alla inlägg under juni 2010

Av Catti - 6 juni 2010 12:22

Försöker att glädjas men nu börjar minnena komma ikapp...

Linus kommer hem idag , maken är ute med Filip och Anton gick ut en sväng så jag ska ta mig en basch /bad-dusch...


Är inte på ett strålande humör så jag får deppa ihop när ingen är hemma och ta mig i kragen innan de kommer hem...

Tjingeling...

Av Catti - 4 juni 2010 20:06

Nu jäklar är jag på "g", lämnade in det sista skolarbetet idag och kan börja slappna av.

Denna helgen är det tivoli i stan och det ska ju naturligtvis besökas även om jag inte kan åka, bör inte utsätta mig för det innan jag är läkt.

Längtar till midsommar då svaret borde dimpa ner i brevlådan, det är ju ett antal sökande så det är bara att hoppas på det bästa och förvänta sig det värsta...

Måste ju bara berätta att Linda var här igår och visade upp sin nya bil, en saab 9-5 blev det, en riktigt snygg bil att se på och skön att åka i =)

Nu när jag är klar med skolarbetet så ska jag ta itu med anmälningarna mot läkaren och sjukhemmet, samt att jag ska börja rensa bort folk som ändå inte hör av sig, finns ingen orsak att ha dom som kontakter i varken facebook, msn eller i mobilen.

Jag orkar verkligen inte ha folk runt mig som är energiskukande parassiter, och när jag inte daltar eller ställer upp dygnet runt och fjäskar för dom så får jag höra mindre smickrande namn.

För er som inte insett detta ännu så kan ingen vara en fitta men däremot så kan man ha en...  tänk på vem ni säger det till om ni inte kan med att säga det rakt ut till mig...

På fredag nästa vecka så är det skolavslutning för de äldre killarna, hoppas möta en person som har en hel del att förklara, jag skiter blankt i om det står hundratals personer och lyssnar för jag har fått nog av personer som tror att de kan behandla mig eller min familj som skit och komma undan...


Lägger in en bild på ett äckel som jag lyckats få bort ur mitt liv... (dränet satt ca: 7 cm in i kroppen)

Nu ska jag njuta av min ledighet...

Tjingeling


  


Skapa flashcards