Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Catti - 31 maj 2010 10:38

Förbannade idiotmagnet... Hur blir man av med en sån?

Jag verkar dra till mig dessa puckon som att jag har en magnet i pannan =( är så fruktansvärt trött på att få höra hur jävla dåligt andra mår men inte fan kan dom ha någon större empati för andra än sig själv...

Jag har alltid försökt att finnas där för andra i min omgivning men jag börjar få nog, vissa fortsätter att bara bry sig om sig själv.

Ältande om och om igen, fattar dom inte att de är inte ensamma i denna värld om att må dåligt???

Självklart ska man lyssna men då får personerna även lyssna på¨andra än sig själv...

Igår fick jag ett samtal från en sån där jävla ego som bara ville spy ur sig hur hon mår, att ha svimmat är ta mig fan inget emot vad jag har gått igenom och går igenom ett tag framöver...

Sorry men jag är inte på humör för att ta andras skit när jag mår så dåligt som jag gör, folk får gärna kalla mig för olika saker men det bevisar bara hur patetiska de är...

Jag har fått NOG!!! fatta detta!!! JAG mår inte bra just nu, jag mår såpass jävla skit att jag inte orkar ta åt mig andras problem...

Kan man inte acceptera det så dra för helvete så jävla lång det bara går!!!

Det är totalt fel läge att ens försöka att inkräkta i mitt energifält, jag har både släktingar och så kallade vänner som inte är vatten värda i mina ögon just nu och det värsta är att dom fan inte bryr sig eller fattar...


En liten påminnelse till er som jag vet brukar läsa min blogg, (ni har ju själva sagt att ni brukar göra det) jag avvaktar några dagar från att rensa er ur mitt liv så ni har chansen att förklara eller be om ursäkt eller vad fan det nu är ni bör göra, det är upp till er...


Nu ska jag snart iväg för att fortsätta att kämpa för mitt liv...


Tjingeling...

Skapa flashcards