Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Catti - 28 maj 2010 11:23

Fredag och jag mår allt annat än bra, tyvärr så är det bara att bita ihop och gilla läget på gott och ont.

Psyket mår inte bättre av negativa saker runt mig, minsta lilla sak gör att jag mår ännu värre och jag måste hålla mig på "fötter" då vi har konfirmation imorgon, på måndag och tisdag har jag nationella prov + allt annat som hör till livet som en pluggande mamma och fru har...

Har varit på vct och fått mina skador omlagda men jag blev inte vidare förtjust i den personen som skulle pyssla om mig idag då hon inte lyssnade på mig, det är ju jag som känner min kropp bäst.

På måndag kommer jag säga att jag inte vill ha den människan igen... att stoppa in en plastkanyl i mitt hål för att kolla hur djupt det är ingår INTE i hennes uppgifter och jag sa NEJ innan hon gjorde det...

Nu hoppas jag att jag slipper fler bakslag tills jag mår bättre och kan kämpa emot, det är inte alltid så lätt men efter allt jag gått igenom så tar jag inte vad för skit som helst från folk...

Angående konfirmationen så är jag grymt besviken på vissa personer som inte ens behagat att svara på inbjudan, så svårt kan det inte vara att höra av sig och svara "ja" eller "nej"...

2 personer(L och L) visste jag eller rättare  sagt anade att de inte skulle kunna komma då de skulle vara nyopererade, vi ville ändå skicka inbjudan så att de vet att vi ville bjuda dom och inte bara strunta i dom...

I övrigt så försöker jag att få en del pluggande avklarat...


Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards