Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Catti - 9 maj 2010 07:42

Den närmaste tiden blir nog hektisk för mig skulle jag tro, både på gott och ont...

Jag har tagit beslutet att försöka gå tillbaka till skolan imorgon efter en tids sjukskrivning, problemet är att jag fortfarande inte får bära och göra vissa rörelser och gå, stå och böja mig tar på krafterna.


Imorgon så kommer dagen starta med att lämna Filip till dagis, därefter så har vi ett viktigt möte på bup efter det ska jag till skolan för att senare  infinna mig på vårdcentralen och få såret rengjort.

Eftersom maken jobbar kväll så ska jag även hämta Filip på dagis och sedan hem för att utfodra barnen och mig, därefter så måste jag dra med barnen på ett möte i Mariero...  *PUST/STÖN/STÅNK*


Samtidigt som jag sitter här vid datorn så ser jag och Filip på "Chihuahuan från Beverly Hills" , ganska smårolig film =)


Igår var vi en sväng till Brålanda, hade tänkt att hälsa på Tobbe och Carro men Tobbe den lille spjuvern som var hemma på permision från NÄL hade smitit iväg på cruisingen i Mellerud så vi blev sittandes en bra stund hemma hos min kära syster istället.

Därefter så tog vi en sväng förbi till morsan så maken fick kolla vad det är för fel på hennes cykel, då passar min bror på att komma förbi och hälsa :-)


Det är inte många dagar kvar så fyller vår äldste son 15-år och veckan därefter konfirmeras han, funderar på om alla väntar in i det sista med att svara om de kommer eller inte, eller har dom inte fått sina inbjudningar???

Vi har fått svar från två håll så hitills så kommer 1 person, återstår att se vad som händer...

Nu ska jag väcka resten av sömntutorna...


Tjingeling...


  

Ovido - Quiz & Flashcards