Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

hmmm

Av Catti - 27 februari 2010 18:47

hmmm, har funderat på en sak... när det händer mig något bra och vissa       personer håller sig undan så kan det bara bero på en sak.... 

Orsaken är att de INTE unnar mig det... DÅLIG stil    och jag hoppas verkligen att personerna själva vet vilka de är utan att jag ska behöva skriva deras namn å andra sidan så är det tur att jag redan genomskådat vissa personer   


Så frågan är vad som är problemet? är det att personerna inte kan sitta och klanka ner på vissa saker om mig länge till?

Ja något jävla problem har de uppenbarligen och det sorgliga är att dessa personer är så patetiska.... Borde ju ha fattat att jag får reda på det i slutänden MEN jag vill ändå tacka er!!!

Tacka för att ni öppnat mina ögon samtidigt som ni gett mig en hel del information som jag kan sänka er med om jag så skulle önska...

Mmmmm en vacker dag om jag får lust så kanske jag gör det, fast å andra sidan så är det ju hämnd nog att ni får gå runt och leva era sorgliga liv...


Har ju tidigare skrivit att jag inte ger nya chanser om man tabbar sig hos mig, jag har faktiskt lärt mig att inte låta någon utnyttja mig, oavsett om det är släktingar eller bekanta...


Men det finns några riktiga vänner som verkligen är totalt jävla underbara, ni vet vilka ni är förmodar jag , ni finns i mitt  ....


Till er som vet med sig att ni gjort bort er, det hade bara varit att säga till vad som var problemet UTAN att snacka er skit, dragit er undan med mera för nu står ni utan mig och min familj...



Nu ska jag njuta av en underbar lördag med min familj, kanske skickar jag några sms eller ringer några samtal till vissa som jag bryr mig om...

Tjingeling...

 
 
lotta

lotta

8 mars 2010 19:24

Ja du va skall man säga om allt !!!

http://livetlotta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catti - 13 mars 2015 08:12

Men ärligt, hur står det (s)till där uppe???? Är de 2 grå i inbördeskrig??? Hota om och om igen med att ta sitt liv, efter vad du gjort så finns det nog folk som vill hjälpa dig. Vet du ens om att du är patetisk? Vet du ens om vad du utsätter din...

Av Catti - 20 februari 2015 16:07

Äntligen så slipper jag dom, jag behöver aldrig mer ha med dom att göra.... TJOOOHHHOOOOO Hon tog och flög till varmare breddgrader och där lär hon trivas för sådan var hon.... Så skönt att slippa patrasket YEEEYYYYYYY I´M A LIVE!!!!!!!! Jag är...

Av Catti - 12 januari 2014 09:55

Varit vaken en stund och hunnit ta med Iza på en promenad, kan inte riktigt bli av med alla tankar. Försöker att inte fundera så mycket och speciellt inte på negativa aspekter men det är svårt... Tänk OM. ifall det är det värsta beskedet? Vill ...

Av Catti - 17 december 2013 06:33

Tja vad ska jag tro, kan jag råka ut för mer tro??? Som det är i dagens läge så har jag: *En bruten stortå *Droppfot *Ischias *Diskbråck i svanken *En kota som strular i ryggen *Benskörhet i ryggen *Karpaltunnelsyndrom i båda handlede...

Av Catti - 8 december 2013 06:19

Jisses vad tiden går fort, det är redan andra advent och jag är vaken sedan några timmar men de andra sover gott    Nu är det inte många dagar kvar till julafton och här är det en liten kille som längtar, längtar både efter själva julafton med allt...

Skapa flashcards