Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Catti - 22 februari 2010 11:59

Remissen har nu kommit med posten, lite kul att se vad som stod i den =) 

Önskar jag kunde ta med mig någon som sällskap men jag ska nog klara mig...

Har kommit på att jag nog inte ens ska nämna något till vissa, har ju fått höra att käften glappar mer än vad benen på ett luder särar...

Trodde att det var upp till mig att berätta OM jag ville men tydligen så har vissa personer tagit det beslutet åt mig och fört det vidare till andra, tack så mycket för att jag ens blev tillfrågad INNAN!!!


Tjingeling...

3

Av Catti - 22 februari 2010 06:46

3 dagar kvar...

Sover som en kratta på nätterna, känner mig småorolig mest hela tiden =( och alla funderingar driver mig till vansinne...

Måste få ro att plugga, den 1:e ska jag göra en bokrecension och jag har en hemtenta om antiken som ska lämnas in den 3:e och en 5:e har jag prov i etik och livsfrågor....

Om inte det var nog så närmar sig engelskaprovet också...

Tjingeling...

  

Skapa flashcards