Alla inlägg den 15 september 2009

Av Catti - 15 september 2009 10:35

Att köpa, eller att inte köpa? Det är frågan...

Är så kluven, vet varken fram eller bak...

Måste ta beslut, men tänk om det blir fel?

Ska snart iväg till skolan, några timmar engelska kanske får hjärnan att varva ner. Nej tror inte det *s*

Imorgon blir det verkligen ingen rolig start på dagen, bara att bita ihop och hoppas på det bästa och förvänta sig det värsta...

Föräldramötet igår gick bra, på torsdag ska jag på utvecklingsamtal.

Kikar på maken just nu och han är verkligen på "g". Åhh om jag inte vore så velig, då hade vi inte behövt sitta och tramsa...

Dags att att ge mig själv en bitchslap? kanske även en fishslap när jag ändå är på gång...

Nu ska jag sätta fart så jag kommer i tid...

Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards