Alla inlägg den 11 september 2009

Av Catti - 11 september 2009 17:14

Ja se god dag på er alla... Skrattande

Idag har jag varit ledig och bara njutit, imorse så tog jag och maken en redig promenad med Filip och avslutade med bus i Skräcklan.

Imorgon så ska Linus åka iväg på camping med några kompisar och naturligtvis även några vuxna, eftersom jag har tagit mig en hel dag utan studier så får jag lägga manken till i helgen istället men det är det värt...

Fick lite nyhets"skvaller" idag av en fd. chef, förra veckan så såg jag och maken ett jädra tjohej utanför en affär och idag fick vi förklaringen.. det ska tydligen ha varit min "antagonist" som ställt till bråk inne i affären så när polisen skulle ta med honom så blev det lite baluns så att säga, det slutade tydligen med en tripp in på lagret för "lugnande" och sedan släpades killen ut till polisbilen.

Med andra ord så har killen på bara några få månader hunnit med att:

Åka fast för att ingå i "klotterplanket"...

Bråka inne i mataffären så att polisen kommer och tar med honom..

Misshandla mig...

Sedan så har jag även fått höra att jag är inte den första som blivit utsatt av honom och med tanke på detta landets lagar och snabba arbete av socialen så lär han fortsätta sin brottsbana...

Åhh vad stolta hans föräldrar borde vara, hade dom inte varit det så kanske, kankske, kanske dom borde tänkt på att höra av sig till mig och beklaga det som deras son gjort och försökt att ersätta mina utlägg till sjukvården och det som gick sönder... jajaja, jag vet att alla föräldrar i detta landet inte bryr sig eller har en oändlig massa olika orsaker till att "slippa" ta itu med det som sker runt dom...

Nu ska jag spana lite i lokaltidningen och blocket efter bilar, fortfarande sugen så det lutar mot att det blir ett köp framöver men vi har fått ännu ett erbjudande om avbetalning fast det är "fel" sort, vill helst inte ha någon "bisexuell-mexiansk-wcreparatör (bmw)"  

Senare ikväll så ska vi ha lite mys här hemma...

Tjingeling...

Skapa flashcards