Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Catti - 18 augusti 2009 13:37

hahaha sååå duktig jag är... a eller hur.... *asg*

Jag var i tid för testerna, trött som ett vrak men jag gjorde mitt bästa, vi have ca 1timme och 20 minuter på oss för varje test och engelskan fixade jag på 20 minuter men matten... voine voine voine...

Stackars den jäveln som ska rätta mitt test *asg* nu får dom ju faktiskt skylla sig själva eftersom dom sa att vi ska göra det vi kan och det vi inte kan ska vi göra ett ? eller skriva att vi inte kan... hmmm joooo hehehe

Bävar för att ha matte imorgon men vafan det är ju bara bra med dessa tester så att dom får ett hum om vad vi kan, höll även på att döda min bänkkompis som faktiskt var en riktigt trevlig tjej... mitt blyerts i pennan bröts 2 gånger och flög i ansiktet på henne 1 gång och andra gången på hennes papper...

Nu ska jag ta mig lite kaffe och försöka att vakna till, är så slö nu...

Tjingeling...

Av Catti - 18 augusti 2009 06:38

Åhh vad jag är trött, har sovit som en kratta inatt men det är bara till att ta och gilla läget...

Ska försöka att vakna till och sedan iväg för att försöka mig på dessa testerna, sedan är det en del ärenden som måste fixas, hoppas dagen går fort så att jag kan gå och lägga mig igen...

Tjingeling...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards