Alla inlägg den 31 december 2009

Av Catti - 31 december 2009 19:01

Gott nytt år på er allihopa, hoppas ni alla får precis vad ni förtjänar och mina underbara vänner förtjänar allt underbart här i livet... <3

Här har vi idag ätit smörgåstårta, mumsat citronfromage och annat gott.

Mitt på dagen lade jag, Filip och maken oss i sängen för att titta på tv:n men alla råkade somna gott så nu är det friska tag och kanske orkar vi hålla oss vakna till midnatt...


Hade besök av Lisa och Mattias en sväng, han kommer bli en riktig trummis skulle jag tro bara hans kära mamma får lite valium för att orka haha å andra sidan så lär ju Lisa bli en riktig rocker ;-)


Anton ska ha en kompis här över natten så et blir som vanligt = hejbaboriba...

Nu ska jag ta mig en sväng till "diskoteket" och få undan en del från diskhon + bänken...


Ha en riktigt trevlig övergång till 2010 <3<3<3

Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards