Alla inlägg den 30 december 2009

Av Catti - 30 december 2009 12:43

Då har jag spenderat dagen med att handla, kolla efter bil och ska snart börja förbereda smörgåstårtan.

Har haft huset fullt av barn då både Anton och Linus haft besök av kompisar som sovit över, mycket stoj blev det *s*

Nästa veckan börjar skolan och det känns skönt att komma in i rutinerna igen, lär nog inte bli mycket tid över för annat än skola och familjen har jag en känsla av men jag hoppas att min omgivning har förståelse för detta <3

Maken och Filip är ute just nu så jag tänkte passa på att koka äggen till smörgåstårtan, blogga och röja upp... helt sjukt hur mycket man hinner med när man väl loggar ur från facebook haha


Ska fortsätta med mitt röjande så att det blir klart och granen ligger pyrt till, har sneglat mot den i några dagar nu så OM den förbannade plastgranen fäller ett enda jäkla barr till så åker han ner i lådan...

Vi har nog en riktigt naturtrogen plastgran för så som den barrar kan man tro att den är en "Kungsgran wannabee", näe nu får jag sätta fart...

Tjingeling...


pssst, passar på att önska gott nytt år redan nu om jag inte skulle komma in igen innan året är slut...

Skapa flashcards